Wydrukuj tę stronę
niedziela, 17 kwiecień 2022 12:29

Graffico - reklamy do nieba – angażuje innych do ekologii

Oceń ten artykuł
(2 głosów)
kosz na śmieci kosz na śmieci Graffico

Graffico – rekalmy do nieba to producent reklam wielkogabarytowych specjalizujący się w brandingach i rebrandichach stacji paliw, pylonów i konstrukcji reklamowych do 60 metrów wysokości. Specjalizuje się także w seryjnych oznakowaniu firm i seryjnych realizacjach reklamowych.

 

Graffico – reklamy do nieba – od 60-metrowej konstrukcji po kosze na śmieci

Graffico – reklamy do nieba posiada w swoim portfolio dwie stosunkowo młode marki: Czystojak oraz Ławangarda.

Pierwsza z nich zajmuje się kreatywną dezynfekcją, produkując designerskie stojaki do dezynfekcji, natomiast druga to ucieleśnienie sztuki miasta wyrażająca się w niezwykłych meblach outdoorowych.

Ponadto, firma zajmuje się produkcją słupów City Light oraz wszelkiego rodzajów ekspozytorów, a od kilku lat także wytwarzaniem koszy do segregacji. 

Czystojak

Czystojak pozwala dbać o czystość w różnych pomieszczeniach użytku publicznego

„Nasze serce bije w rytm eko” 

- „Kosze do segregacji to produkt bliski naszemu sercu”. – wyznaje Ola Włodarczyk, dyrektor ds. marketingu w firmie Graffico – reklamy do nieba – „Temat ekologii jest nam bliski od zawsze. W granicach naszych możliwości staramy się zawsze produkować zielono i w ten sposób zarządzać też firmą. Śmietniki idealnie wkomponowały się w nasze portfolio, uzupełniając produkcję seryjną, brandingu stacji paliw i oznakowanie placówek”.

- „Nasze kosze na śmieci występują we wszystkich możliwych modułach, które można dowolnie kompletować. Dodatkowo oferujemy kosze na nakrętki i elektro-śmieci. To, co je wyróżnia to przede wszystkim design i funkcjonalność. Intuicyjny mechanizm wymiany worków znacząco ułatwia ich obsługę i czyszczenie. Natomiast możliwość personalizacji i klarowne oznakowanie koszy sprawiają, że segregacja staje się prosta i przyjemna” – opowiada Jarosław Włodarczyk – właściciel Graffico – reklamy do nieba.

Kosze na śmieci – przedłużeniem komunikacji marki

- „Wierzymy, że kosze do segregacji potrafią wiele wnieść w wartość firmy. Naprawdę! W subtelny sposób pokazują, że firma zna się na design i ekologii. W Graffico – reklamy do nieba produkujemy personalizowane kosze zgodne z brand bookiem firmy, stąd idealnie komponują się do wystroju i oznakowania budynku”. – przekonuje Ola Włodarczyk.

Kolorowe śmietniki zapraszają, a nie odstraszają od segregacji

Faktycznie, śmietniki produkowane przez Graffico – reklamy do nieba mogą mieć dowolny design, kolorystykę i oznakowanie. W dodatku produkują także kosze dedykowane dla dzieci do placówek edukacyjnych, które przystępnie obrazują (dosłownie, bo poprzez obrazki na koszach) poprawny sposób segregacji śmieci. Takie kosze zdecydowanie będą silniej zapraszać i motywować do tej ekologicznej czynności nawet najmłodszych.

Kosze – detal, który się liczy

Kosze na śmieci stanowią już teraz element oznakowania marki tak jak logo, czy litery na elewacji. Także przekazują wartości oraz promują markę. Kluczowe jest więc, aby wszystkie te składowe były spójne, równie atrakcyjne i dopracowane. 

Mimo iż dla wielu osób taki detal jak kosze na śmieci mogą wydawać marginalnym tematem, tak aktualne trendy pokazują, że dzisiejsi konsumenci są bardzo wymagający i wrażliwi na szczegóły. Już sam dobry produkt nie wystarczy, by przekonać klienta do zakupu. Potrzeba zdecydowanie więcej, by wyróżnić się na rynku i zdobyć przewagę nad konkurencją. I tak jak przedstawiciele firmy Graffico – reklamy do nieba wskazują, odpowiednie kosze do segregacji mogą przewyższyć szalę na korzyść jednej firmy, zostawiając drugą w tyle. Klienci doceniają takie subtelne elementy, a obecna sytuacja na świecie umacnia tylko prężnie rosnący trend ekologiczny, który staje się już nie tylko opcją czy możliwością a standardem i koniecznością. 

Wyświetlony 805 razy